Ο Δήμος Ανδραβίδας - Κυλλήνης και το Ν.Π.Δ.Δ. Αθλητισμού - Πολιτισμού και Περιβάλλοντος ανοίγουν τις πόρτες τους στο Θέατρο. Καλωσορίζουν ως πρώτη παράσταση στην πόλη της Ανδραβίδας (Δημοτικό Μέγαρο Ανδραβίδας) απόψε στις επτά, ένα εξαιρετικό έργο από μια εξαιρετική ομάδα, αυτή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας με τίτλο '' Το Ελιξίριον του Τσέχωφ''. Καλωσορίζουν έναν θεσμό το ''Άρμα Θέσπιδως'' έτσι όπως τον εμπνεύστηκε ο καλλιτεχνικός του διευθυντής ο μεγάλος Κώστας Καζάκος, μια πρωτοβουλία που στόχο έχει να πάει το θέατρο στον κόσμο. Μια μοναδική παράσταση που κεντά με άφθονο γέλιο και καθηλώνει τον θεατή στην γραφή του Αντόν Παύλοβιτς Τσέχωφ και στην πολύ καλή θεατρική μεταφορά από τους Ελένη Καλαντζοπούλου, Κατερίνα Κολλυροπούλου, Βασίλη Κόκκαλη και Γιάννη Τσάκωνα σε μετάφραση Λυκούργου Καλλέργη.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















