"Τρωάδες" στο Μουσείο της Ολυμπίας
Η αξεπέραστη αντιπολεμική τραγωδία του Ευρυπίδη « Τρωάδες» θα παιχθεί για πρώτη φορά μέσα στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας, δίπλα στα δημιουργήματα ενός μοναδικού πολιτισμού, μετά από ειδική άδεια του υπ. Πολιτισμού, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την τελετή της Αφής των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο. Την είδηση αυτή έδωσε ο αντιπεριφερειάρχης Γ. Γεωργιόπουλος, ενώ προανήγγειλε και συναυλία του μεγάλου έλληνα συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλου, μιλώντας σε ειδική- έκτακτη εκπομπή της ΕΡΑ Πύργου η φωνή της οποίας έφτασε για δεύτερη φορά μετά την επαναλειτουργία της στους απανταχού Έλληνες, αφού μεταδόθηκε όχι μόνο στην Ελλάδα μέσω της ΕΡΑ Θεσσαλονίκης, αλλά και σε όλο τον κόσμο μέσω της «Φωνής της Ελλάδας». Στην ωριαία αυτή εκπομπή ο κ. Γεωργιόπουλος φιλοξενήθηκε τόσο με αφορμή την διεξαγωγή του 2ου Ολυμπιακού Μαραθώνιου όσο και την τελετή της Αφής. Αναφορά επίσης έγινε στην έκθεση για τα πυρόπληκτα κτήρια της Ηλείας και τις βραβεύσεις όσων βοήθησαν στην ανακατασκευή τους που θα γίνει στο ισόγειο του Διοικητηρίου, σήμερα Σάββατο, καθώς και στα προβλήματα των σεισμοπλήκτων για τα οποία μίλησε ο δήμαρχος Ανδρίτσαινας Κρεστένων κ. Μπαλιούκος, το Π.Δ για τον Κυπαρισσιακό με δηλώσεις του κ. Νικολούτσου και τέλος την εκδήλωση για τα προσφυγόπουλα που θα γίνει από μουσικούς του Πύργου και τη χορωδία του 2ο Δ. Σ Πύργου, χορηγός της οποίας είναι η ΕΡΑ Πύργου.




















