Πέρασαν 20 χρόνια από το 1996 όταν (στις 15 Σεπτεμβρίου αυτού του έτους) η Ορχήστρα «Τα Χρώματα της Ήλιδας» παρουσίασε την πρώτη της συναυλία, στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο Πύργου. Βέβαια τότε η Ορχήστρα δεν είχε την ονομασία που έχει σήμερα, αλλά ¨Ορχήστρα του Γιώργου Γκιντζίρη¨, προς τιμήν του ιδρυτή και Μαέστρου της, ο οποίος είναι η ψυχή της Ορχήστρας.
Από τους μουσικούς της πρώτης εμφάνισης (του 1996), παίζουν μέχρι και σήμερα στην Ορχήστρα τέσσερα άτομα: ο Γιώργος Γκιντζίρης (πιάνο), ο Δημήτρης Μαλεβίτης (μπάσο), ο Χρήστος Χριστόπουλος (κρουστά) και ο Παύλος Αυγερινόπουλος(μπουζούκι). Οι υπόλοιποι μουσικοί που πλαισιώνουν το σχήμα, προστέθηκαν σιγά-σιγά τα επόμενα χρόνια. Όλοι οι μουσικοί και οι τραγουδιστές είναι ερασιτέχνες και συμμετέχουν σε όλες τις συναυλίες εθελοντικώς και αφιλοκερδώς. Από το 2008 ¨Τα Χρώματα της Ήλιδας¨ είναι Σωματείο μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με 40 μέλη (σ.σ. νέα μέλη είναι ευπρόσδεκτα) και 5μελές Δ.Σ., το δε μουσικό σχήμα αποτελείται φέτος από 11 μουσικούς, 2 τραγουδιστές και 1 αφηγήτρια. Στην εικοσαετία που διάνυσε, έχουν πραγματοποιήσει πάνω από 140 συναυλίες εντός κι εκτός Νομού. Φέτος θα γιορτάσουν μαζί σας τα 20 χρόνια της Ορχήστρας, με μια μεγάλη μουσική παράσταση, η οποία θα παρουσιασθεί σε διάφορες πόλεις, εντός κι εκτός Νομού και θα περιέχει μια ανθολογία τραγουδιών από τις προηγούμενες συναυλίες της! Προσεχώς θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα συναυλιών…
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















