Το χειμώνα πήραμε μια γεύση από τον Μπάμπη Στόκα στο Rex Leaving σε μια μοναδική συναυλία. Για όσους δεν μπόρεσαν να έρθουν, για όσους δεν τους έφτασε, για όσους θέλουν να τον ξαναδούν, ο Μπάμπης Στόκας θα βρεθεί ξανά στην Ηλεία στις 12 Αυγούστου στο Φεστιβάλ Καβασίλων, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής του περιοδείας... Η συναυλία του θα γίνει στο θεατράκι των Καβασίλων...
Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν...




















