Το "Σωματείο της Παπαχριστοπουλείου Βιβλιοθήκης Αμαλιάδας" προσηλωμένο σταθερά στο στόχο του που είναι η διάδοση της Γνώσης και του Πολιτισμού, καλεί, σε αντάμωμα τα μέλη των Ομάδων της Βιβλιοθήκης και όλους τους συμπολίτες, το Σάββατο 4 Ιουνίου και ώρα 20.00-21.00 στο Αναγνωστήριο.
Όπως αναφέρουν στο κάλεσμά τους και στην αφίσα τους «Όλοι μαζί τα καταφέραμε και συνεχίζουμε. Θα γιορτάσουμε τη λήξη της χειμερινής περιόδου των δραστηριοτήτων μας.
Οι παρέες της Βιβλιοθήκης έχουν γράψει τη δική τους ιστορία, κι έτσι όλοι Μαζί μπορούμε να ανταλλάξουμε εμπειρίες, να προτείνουμε ιδέες και να συζητήσουμε σχέδια για τις καλοκαιρινές μας δράσεις!»
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















