Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Πολιτισμός

Προανήγγειλε την αποχώρησή του από το Φεστιβάλ Αρχ. Ολυμπίας ο Βασίλης Καψής

Προανήγγειλε την αποχώρησή του από το Φεστιβάλ Αρχ. Ολυμπίας ο Βασίλης Καψής
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη το Φεστιβάλ Αρχ. Ολυμπίας ο Βασίλης Καψής με μακροσκελή ανακοίνωσή του στο Facebook προανήγγειλε την αποχώρησή του απο τα πολιτιστικά πράγματα λόγω τοποθετήσεων σχολίων και άρθρων επώνυμων και ανώνυμων. Εμφανώς απογοητευμένος στην ανακοίνωσή του αναφέρει πως η αποχώρησή του θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών του για το φετινό πρόγραμμα του θεσμού. Διαβάστε τι έγραψε:

"Νικήσατε!!! Όλα τα όμορφα ταξίδια φθάνουν κάποια στιγμή στον τελικό προορισμό τους. Μια 18χρονη πορεία στον πολιτισμό φθάνει στο τέλος της, μετά από πολύ σκέψη και παρακολουθώντας τα διάφορα που γράφονται είτε ενυπόγραφα, είτε από κάποιους κρυμμένους πίσω από ψεύτικα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στον τοπικό Τύπο. Αποφάσισα μετά το τέλος του φετινού Φεστιβάλ να ολοκληρώσω την παρουσία μου . Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ αδύναμο να προφυλαχθεί από κάθε είδους στοχοποίηση που σε τελική ανάλυση ίσως βλάπτει και ανθρώπους, οι οποίοι βρίσκονται δίπλα μου. Είναι ένα δύσκολο καλοκαίρι, η κρίση έχει δημιουργήσει συνθήκες ανασφάλειας στους ανθρώπους που επενδύουν στον πολιτισμό. Και μιλώ για αυτούς που επενδύουν οικονομικά και όχι πολιτικά- αυτοί μου είναι αδιάφοροι. Φτάσαμε στο σημείο αντί να αξιολογούμε την ποιότητα μια παραγωγής που πραγματοποιήθηκε, να κάνουμε ,όλοι οι «ειδικοί», οικονομικό απολογισμό για το πόσα εισιτήρια έκοψε ή πόσο κόσμο είχε, λες και μια παράσταση που είχε 50-60 ανθρώπους, δεν ήταν ποιοτική. Επίσης υπάρχει , σεβαστή σε γενικές γραμμές από εμένα, η κριτική το γιατί μια παραγωγή πάει σε δύο χώρους στον Νόμο μας και δημιουργεί κακή εικόνα στον κάθε χώρο επειδή ο κόσμος μοιράζεται. Όμως ο κάθε σοβαρός άνθρωπος που ασχολείται με τα πολιτιστικά δρώμενα θα πρέπει να σκέφτεται πώς να μην στερήσει τη δυνατότητα στον κάθε άνθρωπο να παρακολουθήσει μία παραγωγή όταν η χιλιομετρική απόσταση αποτελεί εμπόδιο. Και κατά πόσο σήμερα που το κόστος μετακίνησης είναι αρκετά υψηλό. Έλαβα πολλά τηλέφωνα από διάφορους ευαίσθητους και «ευαίσθητους» για το ποιες εκδηλώσεις εντάσσονται στο Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας και ποιες όχι. Σας ενημερώνω ότι το πρόγραμμα του Φεστιβάλ ανακοινώθηκε την 1η Ιουλίου, δεν έχει ενσωματωθεί καμία άλλη εκδήλωση, και το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι αν ακυρωθεί κάποια όταν ο επιχειρηματίας κρίνει ότι δεν θα αντεπεξέλθει οικονομικά. Δεν με τρομάζει η ακύρωση κάποιας παράστασης ή αν φύγει από το ένα Φεστιβάλ και πάει σε κάποιο άλλο(Σημειωτέον ότι ποτέ δεν δέχθηκα παραγωγή που έφυγε από άλλο Φεστιβάλ να ενταχθεί σε αυτό που οργάνωνα κατά την περίοδο της υλοποίησης του). Από την στιγμή που δεν αγοράζεις την παραγωγή είσαι υποχρεωμένος να σεβαστείς το επιχειρηματικό ρίσκο που παίρνει ο παραγωγός και να δεχθείς την τελική του απόφαση. Επίσης δεν δόθηκε σε κανέναν η δυνατότητα ή διαβεβαίωση ότι «παίζει μπάλα» μόνος του. Όλοι θέλουν , αν ήταν δυνατόν να παίζουν μόνοι τους σε κάποιο πολιτιστικό χώρο, πράγμα για το οποίο πάντοτε ήμουν παθιασμένα αρνητικός. Η ελεύθερη αγορά έχει τους νόμους της και ο κάθε ικανός επιβιώνει. Σε αυτή την δουλειά σεβάστηκα ευλαβικά το παρελθόν γιατί αν δεν υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι πριν από εμένα, δεν θα υπήρχε στο παρόν για μένα ο θεσμός για να εργαστώ. Ούτε ήταν δουλειά μου να τους κρίνω, να τους απαξιώσω ή να τους ακυρώσω για να ανέβω στην εκτίμηση του κόσμου. Τίμησα και τιμώ τον παρελθόν και στους δύο οργανισμούς που εργάστηκα και πάντοτε προσπαθούσα, όσο το επέτρεπαν οι γνώσεις μου και οι δυνατότητες μου, να εντάξω νέα στοιχεία που θα εμπλούτιζαν ποιοτικά το θεσμό. Ακόμα και σήμερα συνεχίζω την κατάρτιση μου για να μπορώ να προσθέτω, να δημιουργώ σύγχρονα και καινοτόμα χαρακτηριστικά στη δουλειά μου. Δεν μπορώ όμως άλλο, όπως λέει και η λαϊκή έκφραση «δεν παλεύεται» άλλο. Νιώθω όπως είπα στην αρχή πολύ να αδύναμος να το πολεμήσω. Δεν φοβήθηκα την κριτική, ουδέποτε και όπως φαντάζεστε ένας άνθρωπος που είναι σε έναν χώρο 18 χρόνια, έχει υποστεί πολύ. Θεωρώ ότι στοχοποιούμαι και ίσως αυτό κάνει κακό στον οργανισμό που συνεργάζομαι και για αυτό θεωρώ ηθικό μου καθήκον να τον προφυλάξω με την αποχώρηση μου. Ζητώ συγγνώμη που αν κάποιες παραλείψεις μου ή λάθη μου έβλαψαν κάποιους, όμως τους διαβεβαιώνω ότι δεν είχα ουδέποτε την πρόθεση να κάνω κακό. Ζητώ ένα τεράστιο ευχαριστώ από όλους τους ανθρώπους που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και την συνεργασία τους, είτε αυτός ήταν Δήμαρχος ή απλός εργαζόμενος . Εύχομαι όλα αυτά τα χρόνια να χάρισα κάποιες στιγμές χαράς στους ανθρώπους που βιώνουν δύσκολες καταστάσεις και να έβαλα ένα μικρό λιθαράκι στο πολιτιστικό οικοδόμημα της περιοχής μας. Θα παραμείνω ως τέλος του Φεστιβάλ, γιατί έχω μάθει να κρατώ τον λόγο μου και να τιμώ την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που απλόχερα μου την έδωσαν. Και τέλος μια συμβουλή προς τους τοπικούς άρχοντες, υπάρχουν παιδιά στον Δήμο σας με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση στην πολιτισμική διαχείριση. Βρείτε τα… έχουν πολλά να προσφέρουν. Τέλος όλα αυτά τα αρκετά, που ίσως σαν ζάλιζαν δεν γράφτηκαν ούτε για like ή γιατί ρε Βασίλη και μη…. Νιώθω την ιερή υποχρέωση να προφυλάξω τον εαυτό μου και να ενημερώσω τον κόσμο για την απόφαση μου. Σας ευχαριστώ όλους σας για αυτό το όμορφο ταξίδι. Καλή συνέχεια!!"

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24