Σε νέα ημερομηνία τον Αύγουστο, θα ανέβει στο θέατρο Αγ. Νικολάου Καβασίλων η παράσταση «Ένα εξοχικό παρακαλώ» του Βασίλη Θωμόπουλου. Ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο πλαίσιο του 4ου Φεστιβάλ Πηνειού, όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση που έκανε ο θεατρικός παραγωγός Δημήτρης Μαροσούλης αμέσως μετά την παράσταση «Κόκο μπλόκο», του Νίκου Μουτσινά, στο κατάμεστο από κόσμο θέατρο των Καβασίλων το βράδυ του περασμένου Σαββάτου. Οι θεατές του 4ου Φεστιβάλ Πηνειού θα ειδοποιηθούν για την ημερομηνία της παράστασης μέσα από ανακοινώσεις στον Τύπο, το διαδίκτυο και πληροφοριακό υλικό.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















