Με την ερμηνεία του στο "Σπασμένο καράβι" ανέβηκε στη σκηνή ο Δημήτρης Μπάσης, το βράδυ του Σαββάτου στη μεγάλη συναυλία για την 1η Λευκή Νύχτα του Πύργου. Ο γνωστός καλλιτέχνης που έχει ερμηνεύσει ένα πολύ μεγάλο ρεπερτόριο τραγουδιών στην καριέρα του, από την αρχή "ζέστανε" το κοινό, βγαίνοντας στις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα.
Και η συναυλία κράτησε με αμείωτο κέφι μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα... με δεκάδες γνωστά τραγούδια να ομορφαίνουν τη βραδιά. Βέβαια τα ψώνια στα καταστήματα συνεχίστηκαν για αρκετή ώρα μετά, μιας και ο κόσμος ήδη είχε φτιάξει το κέφι του με το Δημήτρη Μπάση...





















