Μετά τις έντονες βροχοπτώσεις στις σταφιδικές περιοχές του νομού έχουν προκληθεί τεράστιες ζημιές σε κορινθιακές σταφίδες, οι οποίες ήταν έτοιμες για τρύγο είτε βρίσκονταν στα αλώνια προς αποξήρανση.
Οι παραγωγοί βρίσκονται σε απόγνωση και εκφράζουν την ανησυχία τους, γιατί καταρχάς χάνουν το πενιχρό εισόδημα που θα τους έδινε το δικαίωμα να ζήσουν τις οικογένειές τους, και δεύτερον ο ΕΛΓΑ σε περίπτωση που η σταφίδα είναι στα αλώνια προς αποξήρανση δεν την αποζημιώνει.
Ζητούμε να υπάρξει άμεση καταγραφή των ζημιών για άμεση αποζημίωση και απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΑ ώστε να συμπεριληφθούν στην αποζημίωση και οι ζημιές που υπάρχουν στην σταφίδα προς αποξήρανση.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝ/ΣΜΩΝ
ΗΛΕΙΑΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΣ Α.Ε.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΛΙΜΩΡΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ




















