Η 82η Ιππική έκθεση Ανδραβίδας, ως ένας ακόμη συνδετικός κρίκος μεταξύ του ιστορικού μας παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος μας, ανοίγει αύριο τις πύλες της για να υποδεχθεί τους εκατοντάδες ιπποεκτροφείς, από ολάκερη την Ελλάδα, και τους χιλιάδες φίλους του αλόγου που θα επισκεφθούν την ιστορική και πολυθρύλητη πόλη μας, την Ανδραβίδα προκειμένου να θαυμάσουν από κοντά τα υπέροχα αυτά ζώα και να γινούν, δια της παρουσίας τους, οι συγγραφείς μιας ακόμη σελίδας της ιστορίας μας.
Ο Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ συμμετείχε ολοκληρωτικά στις προετοιμασίες της εκθέσεως. Τα μέλη του και οι απανταχού φίλοι του θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με στόχο το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς, να αποτελέσει η 82η ιππική Έκθεση μελλοντικό σημείο αναφοράς.
Τα μέλη του Ομίλου μας, με επικεφαλής τον πρόεδρό μας, εργάσθηκαν εθελοντικά και ακάματα προκειμένου το Ιππικό Κέντρο της πόλεως μας παραδοθεί σήμερα στη δημοτική αρχή , έτοιμο προς χρήση.
Ο Όμιλός μας παραχώρησε τις εγκαταστάσεις του ιππικού μας κέντρου για τη δωρεάν φιλοξενία αλόγων φίλων ιπποεκτροφέων που θα συμμετάσχουν στην έκθεση. Η πληρότητα του χώρου άγγιξε το 100%.
Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ προχώρησε σε συμφωνία με ταξιδιωτικό γραφείο των Αθηνών, MEMNON TRAVEL, και το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου θα έχουμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην πόλη μας γκρουπ επισκεπτών οι οποίοι θα ξεναγηθούν στην πόλη μας, θα συναντηθούν με την ιστορία μας και θα παρακολουθήσουν τα δρώμενα της 82ης ιππικής έκθεσης. Στους επισκέπτες ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ θα παραθέσει γεύμα φιλοξενίας.
Στους συμμετέχοντες στα δρώμενα της εκθέσεως ιπποεκτροφείς, θα παραθέσουμε μετά το πέρας του προγράμματος της ιππικής δεξιοτεχνίας, γεύμα φιλοξενίας. Η φιλοξενία μας προς όλους τους επισκέπτες της εκθέσεως θα ολοκληρωθεί με μουσικό πρόγραμμα, σε κατάστημα της πόλης μας, αφιερωμένο στο ρεμπέτικο τραγούδι.
Τέλος θεωρούμε χρέος μας να αναφερθούμε στην άψογη συνεργασία μας με τη δημοτική αρχή, την πρόεδρο του Νομικού Προσώπου Αθλητισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Κα Κοντόγιωργα Άννα, τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Αντιδήμαρχο κ Δημόπουλο Χαράλαμπο και την Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Ανδραβίδας Κα Καραβανά Ζωή. Ευχαριστούμε επίσης τους υπαλλήλους του Δήμου που ανέλαβαν την καθημερινή υποχρέωση εγγραφής των συμμετεχόντων ιπποεκτρφέων. Η βοήθειά τους πολύτιμη.





















