Μια από τις όμορφες στιγμές στην τελετή έναρξης του φεστιβάλ κινηματογράφου για παιδιά και νέους ήταν το ζεϊμπέκικο του Ινιάκι... Ο ισπανός μαζί με την παρτενέρ του στην παρουσίαση έδωσαν έναν ελληνικό τόνο απαριθμώντας τα "συστατικά" που χρειάζονται για ένα καλό φεστιβάλ Ολυμπίας...
Δείτε το βίντεο με την έναρξη των δύο παρουσιαστών... που καταχειροκροτήθηκαν.
{https://youtu.be/Blkj_qULamg}




















