Μερικές από τις κινηματογραφικές ταινίες που παράγουν οι μικροί δημιουργοί από όλο τον κόσμο, απόλαυσαν την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Πύργου, συνοδευόμενοι από το Διευθυντή του σχολείου και τον εκπαιδευτικό κο. Βασίλη Ηλιόπουλο. Συγκεντρώθηκαν κατά τις 5:30 το απόγευμα, έξω από το Θέατρο Απόλλων, προκειμένου να παρακολουθήσουν την απογευματινή σειρά προβολής ταινιών του 19ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Νέους και Παιδιά. Οι περισσότεροι βρήκαν θέση στην πλατεία, όμως καθώς η αίθουσα είχε μισογεμίσει, αρκετοί κατευθύνθηκαν για τον εξώστη.
Οι ταινίες που παρακολούθησαν, ανήκαν στη ζώνη 5:45-8:00. Δύο ταινίες κινουμένων σχεδίων (animation), τους Φεγγαρόλυκους, Σουηδικής προέλευσης και το Κριν-Κριν, Βελγικής προέλευσης είδαν αρχικά. Ακολούθως παρακολούθησαν τη μικρού μήκους (κυπριακή) ιστορία της μικρής Σεμέλης, που σκαρφίζεται την υπογραφή ενός εγγράφου, προκειμένου να ιδεί τον πατέρα της και να περάσει μαζί του περισσότερες στιγμές. Στη συνέχεια «Ο χειμώνας της Τζιλ και της Τζόι» καθήλωσε τους θεατές, με την ιστορία δύο μικρών κοριτσιών και των “μικρούληδων” συμ-πρωταγωνιστών τους, με εικόνες από τη χιονισμένη Φινλανδία. Οι εκπαιδευόμενοι του ΣΔΕ έμειναν ενθουσιασμένοι από τη δουλειά και το αποτέλεσμα των μικρών κινηματογραφιστών και τους έδωσαν συγχαρητήρια!




















