Τα τελευταία χρόνια η Αμαλιάδα ξανά μπήκε σε καρναβαλικούς ρυθμούς. Το καρναβάλι της πόλης αναβίωσε τα τελευταία δύο χρόνια και πέρυσι είδαμε ξανά παρέλαση αρμάτων και γκρουπ στο κέντρο της πόλης, σε μια ομολογουμένως αξιόλογη προσπάθεια. Φέτος οι εθελοντές έχουν δώσει τον καλύτερο εαυτό τους για να παρουσιάσουν μια πολύ δυνατή παρέλαση αυτή την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου.
Προκειμένου να μαζέψει περισσότερο κόσμο και συμμετοχές και να μη συμπίπτει με όλα τα υπόλοιπα καρναβάλια στο νομό και την ευρύτερη περιοχή, το Καρναβάλι της Αμαλιάδας πραγματοποιείται μια Κυριακή πριν το τέλος της Αποκριάς.
Διαβάστε περισσότερα στο ilialive WKND




















