Με επιτυχία βγήκαν χθες το βράδυ στους δρόμους των Λεχαινών οι κτώ γκοτσαριές απο τα Λεχαινά, τη Μυρσίνη και το Στρούσι για τη φετινή αναβίωση του γενιτσαρίστικου χορού. Μικροί και μεγάλοι που συμμετείχαν στις γκοτσαριές, ήταν άψογοι στο χορό τους υπό τους ήχους παραδοσιακών οργάνων.
Πλήθος κόσμου παρακολούθησε το έθιμο στην κεντρική πλατεία των Λεχαινών μέσα στη νύχτα, πάντα στο πλαισιο των αποκριάτικων εκδηλώσεων του δήμου.
Φωτογραφίες Ανδρέας Μίγκος





















