Συμμετέχει στο τριήμερο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών Κόνιτσας
Στο 1ο τριήμερο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών που διοργανώνεται στην Κόνιτσα Ιωαννίνων από τις 30 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου, θα συμμετέχει η Φιλαρμονική Λεχαινών «Ορφεύς» που από το 1932 και για 85 χρόνια βρίσκεται συνεχώς στην πρώτη γραμμή.
Πρόκειται σίγουρα για μια ακόμα μεγάλη επιβράβευση της Φιλαρμονικής Λεχαινών και του έργου του μαέστρου Ευρυσθένη Χατζηγιάννη, όπως και των παιδιών που αγωνίζονται καθημερινά με πολύ κόπο, μαθαίνοντας μουσικά όργανα για να διατηρήσουν την μουσική μας παράδοση, δίνοντας προς τα έξω μια άριστη εικόνα. Η Φιλαρμονική Λεχαινών θα παίξει την δεύτερη μέρα του Φεστιβάλ, ενώ την Κυριακή θα συμμετάσχει στην μεγάλη παρέλαση που θα γίνει από όλες τις Φιλαρμονικές Ιωαννίνων, Λευκάδας, Δοξάτου Δράμας, Τριακάλων, Κυπαρισσίας, Κόνιτσας και Λεχαινών.Την ίδια μέρα, θα πραγματοποιηθεί Συναυλία της Φιλαρμονικης του Δήμου Ιωαννιτών με συνοδεία χορευτών απο τη σχολή χορού της Ανθής Βικελη και θα γίνουν και απονομές αναμνηστικών σε όλες τις Φιλαρμονικές που συμμετείχαν στο Φεστιβάλ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















