Την πρώτη τους συνάντηση πραγματοποίησαν την Τετάρτη 20/9 τα μέλη της Θεατρικής Ομάδας Πύργου ενόψει της νέας θεατρικής σεζόν.. Παρουσία της σκηνοθέτιδος Ευανθίας Στιβανάκη που για μια ακόμα χρονιά βρίσκεται στο πλευρό τους, μέσα σε όμορφο κλίμα και ανοικτή συζήτηση, έγιναν προτάσεις για νέα παράσταση από όλα τα μέλη και στις επόμενες συναντήσεις θα καταλήξουν στην επιλογή έργου.
Σε λίγες ημέρες, θα γίνουν και οι εκλογές για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου. Το συμβούλιο μέχρι στιγμής έχει ως εξής:
Πρόεδρος : Ευρυδίκη Γερασιμοπούλου.
Αντιπρόεδρος : Σταύρος Ρομποτής
Γραμματέας : Μαρία Ζαγκλή
Ταμίας: Δημήτρης Οικονόμου
Έφορος Υλικού : Γεωργία Παπαϊωάννου
Τα μέλη της Ομάδας ευχήθηκαν καλή θεατρική σεζόν σε όλες τις ομάδες του νομού…























