Τελευταίες πινελιές χθες και σήμερα για την καρναβαλική παρέλαση των Μακρισίων. Φέτος το Μακρισέικο Καρναβάλι διοργανώνεται για 4η χρονιά και τις προηγούμενες τάραξε τα νερά με την θεματολογία του. Το καρναβάλι των Μακρισίων ιδιαίτερα τα δύο προηγούμενα χρόνια έκανε το γύρο της Ελλάδας για τη σκληρή πολιτική σάτιρα. Φέτος μας αφήνουν να περιμένουμε τις εκπλήξεις.
όπως τόνισε εκ μέρους του Πολιτιστικού Συλλόγου Μακρισίων ο Βασίλης Γκαβός, “… για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά κάνουμε το Μακρισέικο Καρναβάλι. Τις προηγούμενες χρονιές είχε επιτυχία, είχε γέλιο το καρναβάλι μας και αυτός είναι ο σκοπός που το κάνουμε κάθε χρονιά. Να ξεφύγουμε λίγο από όλα όσα ζούμε καθημερινά στη χώρα, να αλλάξουμε λίγο διάθεση. Οι εκπλήξεις δεν θα λείψουν αν και έχουμε ρίξει λίγο το μπάτζετ μας λόγω κρίσης. Ας μην ξεχνάμε πως είμαστε και το μόνο καρναβάλι που δεν έχει βοήθεια από κάποιο φορέα της περιοχής. Ότι κάνουμε γίνεται με δικά μας χρήματα”.
επισήμανε δε, πως φέτος είναι η μεγάλη βοήθεια και η συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Μακρισίων που φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς αλλά το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας θα το δούμε το μεσημέρι της Κυριακής στις 3 μ.μ. στο κέντρο των Μακρισίων…























