Συνεχίζει την ανοδική του πορεία του καρναβάλι της Ζαχάρως. Και φέτος με πληθώρα αρμάτων, με εκατοντάδες καρναβαλιστές και με το “Αστέρι της Φασκομηλιάς” ως σήμα - κατατεθέν, το Καρναβάλι της Ζαχάρως κέρδισε τις εντυπώσεις. Η τοπική κοινωνία, τα χωριά του δήμου Ζαχάρως στήριξαν την προσπάθεια και δημιούργησαν μια εξαιρετική αποκριάτικη παρέλαση στο κέντρο της πόλης. Οι φορείς και οι σύλλογοι της περιοχής στήριξαν ενεργά τη διοργάνωση και το αποτέλεσμα μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να κριθεί.
Η θεματολογία πλούσια, εμπνευσμένη από την ελληνική και παγκόσμια πραγματικότητα. Την παρουσίαση έκανε η δημοτική υπάλληλος Μαρίνα Αντωνοπούλου.
Όσο για το “Αστέρι της Φασκομηλιάς” που βρίσκονταν εντός έδρας, έδωσε το δικό του σόου και καταχειροκροτήθηκε από τον κόσμο, στο πλαίσιο του Καρνάβαλου…
Φωτογραφίες: ilialive.gr & facebook






















