Με ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του σωματείου Μαραθώνιος Ολυμπίας, εκφράζει τις ευχαριστίες του προς το υπουργείο Πολιτισμού και την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας κα Κόλλια για την συνδρομή τους στη φετινή διοργάνωση...
Ο Μαραθώνιος Ολυμπίας , η σπουδαία και ελπιδοφόρα αυτή διοργάνωση , ενώνει και φέτος τις δύο ιστορικές πόλεις Ήλιδα και Ολυμπία που επρόκειτο να μείνουν στην ιστορία , ως οι πόλεις των υψηλών ιδανικών του Ολυμπισμού , της Ειρήνης , Αλληλεγγύης και της Συναδέλφωσης των λαών. Ως δύο πόλεις, όπου γεννήθηκε το ολυμπιακό πνεύμα και αναβίωσε το ολυμπιακό ιδεώδες.
Ο Τερματισμός του Μαραθωνίου φέτος πλησίον του αρχαίου σταδίου της Ολυμπίας και η βράβευση των αθλητών εκεί , είναι ένα από τα ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματά του μεγιστοποιώντας ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες αυτής της διοργάνωσης..
Ως πρόεδρος του Μαραθωνίου Ολυμπίας θέλω να ευχαριστήσω αφενός το Υπουργείου Πολιτισμού και το συμβούλιο του ΚΑΣ για αυτή την απόφαση και αφετέρου , την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας κ. Ερωφίλη Κόλλια για τη σημαντική συμβολή της στην υλοποίηση αυτής της πρότασης του τερματισμού πλησίον του σταδίου αλλά και γιατί συνεχίζει να βοηθά και να παρέχει κάθε διευκόλυνση για την επιτυχή έκβαση της διοργάνωσης.
Δημήτρης Κωσταριάς























