Οι διαρροές από το δίκτυο ύδρευσης αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες «πληγές» που καλείται να «επουλώσει» το κράτος δίνοντας τη «μάχη» για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας. Μάλιστα, οι απώλειες που καταγράφονται στο δίκτυο της Αττικής ανέρχονται στο 15%.