Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 το 1ο Διασχολικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Γυμνασίων της πόλης του Πύργου, μια πρωτοβουλία του 4ου Γυμνασίου Πύργου που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν νέο, δυναμικό θεσμό για τη μαθητική κοινότητα.