Ο Τσίμα Μονέκε μετά τη μεγάλη νίκη επί του Ερυθρού Αστέρα επί της Φενέρ, αποθέωσε τον Σάσα Βεζένκοφ και τόνισε ότι είναι ο μοναδικός που μπορεί να θεωρηθεί καλύτερος από εκείνον στη θέση «4».
Η άνοδος των Λέικερς χωρίς τον «Βασιλιά», η κυριαρχία του Ντόντσιτς, οι εσωτερικές ισορροπίες και η δύσκολη εξίσωση που καλείται να λύσει ο Τζέι Τζέι Ρέντικ ενόψει των playoffs