Την άρση της ασυλίας και των 13 βουλευτών της ΝΔ τα ονόματα των οποίων περιλαμβάνονται στις δικογραφίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελείας, αποφάσισε η Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία.
Ομόφωνα υπέρ της άρσης ασυλίας των 11 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, τα ονόματα των οποίων αναφέρονται στη δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.