Το Δημαρχείο Αρχαίας Ολυμπίας επισκέφθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Πατρών, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκδρομής τους στην Αρχαία Ολυμπία. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η αποστολή του σχολείου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον Δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας, Αριστείδη Παναγιωτόπουλο.