Την ένταξή του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης στην «Ενεργειακή Κοινότητα Πολιτών Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Περιορισμένης Ευθύνης» στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος «ΑΠΟΛΛΩΝ» αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο, κατόπιν εισήγησης του Δημάρχου Γιάννη Λέντζα.