Μάχη για να απεγκλωβίσουν τον οδηγό του φορτηγού το οποίο έπεσε σε τεράστια τρύπα που δημιουργήθηκε στο οδόστρωμα συνέχισαν να δίνουν και την Πέμπτη (30/1) οι Αρχές στην Ιαπωνία.
Δύο τεράστιες πέτρες έπεσαν στο οδόστρωμα λίγο μετά τα μεσάνυχτα στην παλαιά εθνική οδό Αντιρρίου Ιωαννίνων με αποτέλεσμα να κλείσει την εθνική οδό στο ύψος της άνω βασιλικής Ναυπακτίας.