Η Εθνική ομάδα πόλο της Ελλάδας πέτυχε δεύτερη συνεχόμενη νίκη, αφού επικράτησε με 14-11 της Ολλανδίας για την 3η αγωνιστική και τελευταία αγωνιστική του Α’ Ομίλου των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Η Εθνική πόλο γυναικών της Ελλάδας ήταν επιβλητική από την αρχή του μεγάλου τελικού και επικράτησε με 12-9 κόντρα στην Ουγγαρία, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σιγκαπούρης.