Παράλληλα κοινοβουλευτικά «πυρά» κατά της κυβέρνησης για τους χειρισμούς της στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ εξαπέλυσε χθες, Τετάρτη (24.09.25) το ΠΑΣΟΚ στην Ολομέλεια και στην ίδια την Επιτροπή, αναδεικνύοντας την εμπλοκή που προκαλεί στη διερεύνηση της υπόθεσης η μη κλήση κρίσιμων μαρτύρων.