Στην κινητοποίηση της Αθήνας έξω από τη Βουλή και τη μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των δημάρχων που διοργάνωσε η ΚΕΔΕ, συμμετείχε ενεργά ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστο Χριστοδουλόπουλος.
Ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Αριστείδης Παναγιωτόπουλος, συμμετείχε στις εργασίες του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025.
Ο Δήμαρχος Ζαχάρως Κωνσταντίνος Μητρόπουλος συμμετείχε στο Ετήσιο Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025.
Με έντονη κινητικότητα και στοχευμένες επαφές συμμετέχει ο Δήμαρχος Πύργου, Στάθης Καννής, στο ετήσιο Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), το οποίο πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη.