Με απογοήτευση για την έκβαση του αγώνα τους, αλλά και με αποφασιστικότητα να συνεχίσουν τις διεκδικήσεις τους, εμφανίστηκαν τα μέλη της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Ηλείας (ΟΑΣΗ) και αγρότες της περιοχής κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο κιόσκι του κόμβου Αγίου Γεωργίου στον Πύργο.
Με μεγάλη συμμετοχή αλλά χωρίς τα επιθυμητά αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η χθεσινή κινητοποίηση των αγροτών στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι επιχείρησαν να συναντηθούν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο της Συνόδου «Thessaloniki Summit 2025»
Σε δυναμική τροχιά παραμένουν οι αγροτικές κινητοποιήσεις, καθώς τα μπλόκα που έχουν στηθεί σε διάφορες περιοχές της χώρας αποφάσισαν τη συνέχιση των δράσεών τους, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά τους για την έλλειψη ουσιαστικών απαντήσεων από την κυβέρνηση.
Επιμένουν οι αγρότες στην ικανοποίηση βασικών αιτημάτων τους, όπως η χορήγηση αφορολόγητου πετρελαίου και ο ορισμός ανώτατης τιμής στο ρεύμα, καθώς δεν πείστηκαν, όπως λένε, από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση στη συνάντηση της Παρασκευής.
Διαμαρτυρία με τα τρακτέρ τους πραγματοποίησαν αγρότες και κτηνοτρόφοι από το μπλόκο που έχει στηθεί στο Αερινό στο Βόλο, διεκδικώντας την επίλυση των προβλημάτων τους.
Συναντήσεις και στις τέσσερις περιφερειακές ενότητες της Κρήτης θα πραγματοποιήσει άμεσα η Παγκρήτια Συντονιστική Επιτροπή των αγροτοκτηνοτρόφων, αλιέων και μελισσοκόμων, συνεχίζοντας τις δράσεις της, στο πλαίσιο της διεκδίκησης λύσεων για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας στο νησί.
Συνεχίζουν και κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες και κτηνοτρόφοι της Δυτικής Μακεδονίας, σε συντονισμό με τους συναδέλφους τους Πανελλαδικά..
Στη συνάντηση με τους αγρότες θα συμμετέχουν υπουργοί από το Αγροτικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υποδομών και Μεταφορών, Οικονομικών και Ανάπτυξης
Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Συλλόγου Γρεβενών θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη12/02/2025 στις 12:00, στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών.
Για την ερχόμενη Τρίτη στις 11 Φεβρουαρίου προγραμματίστηκε η κορύφωση των κινητοποιήσεων των αγροτών της Μεσσηνίας, με κεντρικό σύνθημα «Όλοι με τα τρακτέρ μας στον δρόμο».
Στον Παλαμά Καρδίτσας στρέφεται σήμερα το ενδιαφέρον σχετικά με τις αγροτικές κινητοποιήσεις. Στη 1 το μεσημέρι συγκαλείται πανελλαδική σύσκεψη από την Επιτροπή Μπλόκων, προκειμένου οι αγρότες και κτηνοτρόφοι να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους.
Με την επίδοση υπομνήματος των αιτημάτων τους στον αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς, Ανδρέα Βεργίδη και τη συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το υποκατάστημα της ΔΕΗ στην πόλη, διαμαρτυρήθηκαν χθες οι αγρότες και κτηνοτρόφοι της ευρύτερης περιοχής, που για περισσότερες από 20 ημέρες βρίσκονται σταθερά στα μπλόκα που έχουν στήσει σε διάφορα σημεία της Κεντρικής Μακεδονίας.
Με τρακτέρ και αγροτικά αυτοκίνητα οι αγρότες και κτηνοτρόφοι των Ιωαννίνων μπλόκαραν την κεντρική πλατεία Ιωαννίνων, στο ύψος της Περιφέρειας Ηπείρου στις 12 το μεσημέρι, ζητώντας περισσότερα μέτρα στήριξης του εισοδήματός τους από την κυβέρνηση, καθώς, όπως υποστηρίζουν, είναι αυξημένο το κόστος παραγωγής.