Με την ευχή η νέα χρονιά να είναι δημιουργική και εποικοδομητική πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων του Δήμου Πηνειού.
Την Κυριακή που μας πέρασε στο ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον του καταστήματος «Επαρχείον» στον Πύργο έγινε η κοπή της πίτας του συλλόγου Ποδηλατοδρόμος που δραστηριοποιείται 20 χρόνια σχεδόν στην ποδηλασία!
Σήμερα, 24 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, σηματοδοτώντας την έναρξη του νέου έτους και προσφέροντας την ευκαιρία για μια ευχάριστη συνάντηση των στελεχών και των συνεργατών της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Με την ευχή η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη με υγεία και ευημερία, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καυκωνίας πραγματοποίησε την καθιερωμένη τελετή κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2025, στο Δημοτικό Σχολείο της Τοπικής Κοινότητας.