Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων ΠΔΕ τοποθετείται για τις ενέργειες της Περιφέρειας για την αποκατάσταση των ζημιών από τα έντονα καιρικά φαινόμενα
Μέσα στον καύσωνα, οι δεξαμενές δεν προλαβαίνουν να γεμίσουν και οι κάτοικοι στην πάνω πλευρά των χωριών δεν έχουν ούτε σταγόνα – Για την επισκευή απαιτείται να κοπεί το νερό σε Δήμο Πύργου και Ολυμπίας τονίζει ο πρόεδρος του Διαβαθμιδικού και συνιστά υπομονή και οικονομία νερού για περίπου δέκα μέρες