Η αύξηση του κατώτατου μισθού από την 1η Απριλίου και η επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας φέρνει αυξήσεις για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα
Για «θετική εξέλιξη σε μια εποχή έντασης και τοξικότητας» έκανε λόγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στη συμφωνία για τις συλλογικές συμβάσεις, κατά τη συνάντησή του με τους κοινωνικούς εταίρους.
Χιλιάδες εργαζόμενοι σε περισσότερους από δέκα κλάδους αναμένεται να δουν αυξήσεις μισθών ακόμα και κατά 30% το 2026 με φόντο την επέκταση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
Μισθούς, ωράρια και άδειες είναι μερικά από τα σημεία της εργασιακής σύμβασης που καθορίζουν μεταξύ άλλων οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Ελλάδα, με οφέλη τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για τις επιχειρήσεις.
«Για πρώτη φορά είδαμε υπουργό μίας κεντροδεξιάς παράταξης να κάθεται ανάμεσα στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ και τον πρόεδρο του ΣΕΒ», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.