Έντεκα άνθρωποι μεταφέρθηκαν αργά το βράδυ του Σαββάτου στο νοσοκομείο ΚΑΤ, τραυματισμένοι από την ανεξέλεγκτη πορεία του αυτοκινήτου που έπεσε σε εξωτερικό χώρο εστιατορίου στο Κολωνάκι.
«Επιλογή της κυβέρνησης να υποβαθμίσει τον δημόσιο χαρακτήρα των συγκοινωνιών και να μεταφέρει κρίσιμο έργο σε τρίτους, χωρίς επαρκείς δικλείδες ασφαλείας», λέει ο ΣΥΡΙΖΑ