Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Πύργου ζητά επίσημες απαντήσεις για τη χωροταξία, τη φοίτηση, τις εξετάσεις, τη μετακίνηση και τις επιπτώσεις στο σύνολο της σχολικής κοινότητας
Στ. Καννής «Ο θεσμός των Ωνασείων σχολείων θα βοηθήσει τη μαθητιώσα νεολαία της πόλης μας» - Δεν ικανοποίησαν οι απαντήσεις από την επιστημονική ομάδα του Ωνασείου Ιδρύματος
Απουσίαζε λόγω ασθενείας - Αγανακτισμένοι οι εκπαιδευτικοί ζητούν να παρθεί πίσω η απόφαση και εξαγγέλλουν νέες κινητοποιήσεις - Παράσταση διαμαρτυρίας σήμερα το πρωί έξω από το 2ο γυμνάσιο-λύκειο
Δεν κατέστη δυνατή η συνάντηση με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - «Μας απαξιώνουν» δηλώνουν εκπαιδευτικοί - Νέα παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη
Οι απόφοιτοι των 2ου Λυκείου και 2ου Γυμνασίου Πύργου εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην πρόσφατη απαράδεκτη απόφαση για μετατροπή του σχολείου μας σε “Ωνάσειο”.
Η δημόσια συζήτηση που έχει ανοίξει γύρω από τη λειτουργία των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων (ΔΗΜ.Ω.Σ) είναι απολύτως θεμιτή, εφόσον πρόκειται για κάτι άγνωστο, προς το παρόν, και καινοτόμο .
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί αντιδρούν στη «χωρίς διάλογο» απόφαση ένταξης των σχολείων στο δίκτυο ΔΗΜ.Ω.Σ., ζητώντας άμεση ενημέρωση και διαβούλευση με την τοπική κοινωνία.