Την Πέμπτη 22 Μαΐου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του 2ου Γυμνασίου Πύργου με τίτλο «Ιχνηλατώντας τα αποτυπώματα των ανθρώπων ακούμε τις κραυγές της φύσης»
Την Παρασκευή 16 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α' και Β' τάξης του 2ου Γυμνασίου Πύργου στον αρχαιολογικό χώρο του Μυστρά, έναν από τους σημαντικότερους βυζαντινούς τόπους στην Ελλάδα και μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, και στη Σπάρτη.
Αποτελεί τιμή για το 2ο Γυμνάσιο Πύργου η σπουδαία διάκριση με το 2ο βραβείο στην κατηγορία animation στον 15ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους “Cinema… διάβασες;”