Tο burnout έχει γίνει σχεδόν «κανονικό» για πολλούς νέους, καθώς η αίσθηση του «πρέπει να είμαι πάντα συνδεδεμένος» προκαλεί άγχος και μειωμένη απόδοση.
Η διευθέτηση χρόνου εργασίας, με ευέλικτα ωράρια, π.χ. 10ωρο - 4ήμερο, προωθείται ως μέτρο υπέρ των εργαζομένων. Επιστημονικές μελέτες όμως δείχνουν ότι μπορεί να ισχύει και το αντίθετο.