Το λουκάνικο το "Πυργιώτικο" ... είναι αλλιώτικο

Οι άνθρωποι ενός δημιουργικού γραφείου εξηγούν το πώς έφτιαξαν την «limited edition» σειρά πέντε γεύσεων ενός οικογενειακού κρεοπωλείου από τον Πύργο Ηλείας, με σκοπό την προώθηση του παραδοσιακού λουκάνικου που παράγει.

Πόσες φορές αλήθεια η συσκευασία- για την ακρίβεια ένα ολοκληρωμένο project δημιουργικού γραφείου για ένα προϊόν- δεν αλλάζει τα δεδομένα της παρουσίας ενός προϊόντος στην αγορά; Ακόμη και αν ο λόγος γίνεται για μια τοπική επιχείρηση – στην περίπτωση μας ένα οικογενειακό κρεοπωλείο που βρίσκεται στα χέρια της 4ης γενιάς- που έρχεται από την ελληνική περιφέρεια. Και όμως η συνεισφορά του δημιουργικού γραφείου είναι να αξιοποιήσει την τοπικότητα στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κοινότητας ιδιαίτερων χαρακτηριστικών. Αυτό το κλειδί που όλοι ψάχνουν!

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Τo δημιουργικό γραφείο pecora nera design studio που δραστηριοποιείται στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας από το 2009 με έδρα την Αθήνα, έχοντας στη κορυφή του, τον graphic designer ιδρυτή του Ανδρόνικο Δεληγιάννη ανέλαβε να φέρει εις πέρας ένα project που αφορούσε την «limited edition» σειρά πέντε γεύσεων της επιχείρησης Μαλλιόπουλος, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού παραδοσιακού λουκάνικου «ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ». Ο πελάτης λοιπόν ήταν ένα οικογενειακό κρεοπωλείο στον Πύργο Ηλείας που βρίσκεται στα χέρια της 4η γενιάς και πιο συγκεκριμένα του Παναγιώτη Μαλλιόπουλου – το ανέλαβε το 2012 και λειτουργεί υπο την διεύθυνσή του μέχρι σήμερα.
mal_3
Το project το ανακάλυψα περιδιαβαίνοντας τα θέματα στο www.worldpackagingdesign.com. Εκεί βρήκα και την δουλειά του δημιουργικού γραφείου pecora nera design studio από την Αθήνα.

Στο site του και στην ενότητα με τις δουλειές δίνουν περισσότερες πληροφορίες για το project. Διαβάζω: «Για την δημιουργία του brand name κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, επιλέγοντας την ονομασία «ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ» με στόχο το ποιοτικά βραβευμένο αυτό προϊόν (από τον διεθνή οργανισμό iTQi) να διαφημίζεται και να αυτοπροσδιορίζεται μέσα από την ονομασία του.

Η οπτική επικοινωνία του brand συμπληρώθηκε σχεδιαστικά με το αναγνωρίσιμο και γεωγραφικά περιγραφικό σύμβολο του πύργου. Το δημιουργικό της συσκευασίας κινείται σε ασπρόμαυρους τόνους, που αναδεικνύουν της φυσικότητα του υλικού της συσκευασίας, ενώ οι διακριτικές εντάσεις των προϊοντικών χρωμάτων του χρυσού, του κόκκινου, του πορτοκαλί, του μοβ και του πράσινου, διαφοροποιούν τα επιμέρους προϊόντα οπτικοποιώντας τις διαφορετικές γεύσεις.

Για την τυπογραφία της συσκευασίας επιλέξαμε τον συνδυασμό μιας γεωμετρικής και μιας monospaced γραμματοσειράς με απλό χαρακτήρα, ώστε να διατηρηθεί μια αρμονική οπτική ισορροπία μεταξύ του λογοτύπου και των υπόλοιπων στοιχείων της συσκευασίας.

Με μεγάλο μέρος του εμπορικού ανταγωνισμού (ακόμη και μερικών «delicatessen» συσκευασιών), να αρκείται σε μια συνηθισμένη & απλή λύση παραθύρου-κοπτικού, είτε σε σχήμα κύκλου είτε σε κάποιο άλλο κοινό γεωμετρικό σχήμα, επιλέξαμε τη διαφοροποίηση και τη μοναδικότητα, μέσα από έναν ισχυρό συμβολικό τρόπο οπτικής προσέγγισης, εμπνευσμένο από την τοποθεσία και την γεωγραφία της συγκεκριμένης περιοχής. Έτσι προτείναμε και σχεδιάσαμε το σχήμα παραθύρου-κοπτικού με τέτοιο συνδυαστικό τρόπο ώστε να αντιπροσωπεύει τα βουνά της περιοχής και ταυτόχρονα να δημιουργεί το αρχικό γράμμα “Μ” της εταιρείας Μαλλιόπουλος».

Τo δημιουργικό γραφείο pecora nera design studio δραστηριοποιείται στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας από το 2009 με έδρα την Αθήνα. Δημιουργήθηκε από τον graphic designer Ανδρόνικο Δεληγιάννη. Ειδικεύεται στην εταιρική ταυτότητα και στο branding και έχει αναπτύξει έργα όπως εταιρικές ταυτότητες, συσκευασίες και ιστοσελίδες. Η ομάδα μας απαρτίζεται από εξειδικευμένους συνεργάτες που μελετούν και προτείνουν ολοκληρωμένες και μοναδικές λύσεις. Το δημιουργικό γραφείο μας, έχει αναγνωριστεί και βραβευθεί σε χώρες όπως η Γαλλία, η Αμερική και η Κίνα. Έργα του έχουν δημοσιευθεί σε βιβλία graphic design και σε εξειδικευμένες ιστοσελίδες.
mal_5

Πηγή: Protothema.gr

COPYRIGHT © 2016 ILIALIVE.GR

wkndrelogo

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ