Quantcast

5 Αλλαγές στο υπνοδωμάτιο για καλύτερο ύπνο!

Ο χώρος στον οποίο κοιμόμαστε παίζει πρωταρχικό ρόλο στη ποιότητα του ύπνου. Το υπνοδωμάτιο ή η κρεβατοκάμαρα πολλές φορές μας εμποδίζει από το να έχουμε έναν ομαλό και ήρεμο ύπνο. Γνωρίζουμε ότι η διατροφή, το αλκοόλ και η ψυχοσύνθεση μας είναι αυτά που συνήθως καθορίζουν τον ύπνο μας, το ίδιο μας το σπίτι όμως συμβάλλει εξίσου στη ξεκούραση μας.

Εάν λοιπόν θες να βελτιώσεις τον ύπνο σου με μερικές αλλαγές στο υπνοδωμάτιο τότε ρίξε μια ματιά στα 5 tips παρακάτω!

5 Έξυπνες αλλαγές στο υπνοδωμάτιο για να βελτιώσεις τη ποιότητα του ύπνου σου!

1. Επένδυσε σε χοντρές κουρτίνες που μπλοκάρουν το φως!

Το σκοτάδι δίνει την εντολή στον εγκέφαλο σου να παράγει μελατονίνη, την ορμόνη του ύπνου. Έτσι, οι χοντρές κουρτίνες που μπλοκάρουν το φως είναι ότι πρέπει για να διασφαλίσεις το απόλυτο σκοτάδι στο χώρο σου. Τα πατζούρια στα σπίτια συνήθως έχουν μικρές τρύπες από τις οποίες εισέρχεται το φως. Οι κουρτίνες είναι η τέλεια λύση για έναν πιο ήσυχο ύπνο!

2. Απομάκρυνε το γραφείο από το υπνοδωμάτιο!

minimal κρεβατοκάμαρα

Καλό θα ήταν να απομονώσεις το γραφείο από το υπνοδωμάτιο σου έτσι ώστε να μη συγχέεις την δουλειά με τη ξεκούραση σου. Είναι προτιμότερο το υπνοδωμάτιο σου να το χρησιμοποιείς μόνο για να ξεκουράζεσαι και να κοιμάσαι, ενώ το γραφείο να το έχεις σε ένα άλλο δωμάτιο. Εάν δεν έχεις την ευχέρεια να έχεις διαφορετικό δωμάτιο για το γραφείο μπορείς απλώς να απομονώσεις το γραφείο με κάποιο διαχωριστικό χώρου έτσι ώστε να διακρίνεις τους δύο χώρους και να αναγνωρίζεις τη σκοπιμότητα του καθενός!

3. Κοιμήσου αφού συμμαζέψεις τον χώρο σου!

υπνοδωμάτιο

Το να έχεις έναν συμμαζεμένο και καθαρό χώρο πριν κοιμηθείς είναι απαραίτητο για να κλείσεις την ημέρα σου με ηρεμία και χωρίς εκκρεμότητες. Έχοντας ένα συμμαζεμένο περιβάλλον, το μυαλό σου θα κάνει το ίδιο: θα συγκροτήσει τις σκέψεις σου και θα τις οργανώσει καλύτερα. Εξάλλου, τι καλύτερο από το να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις έναν όμροφο περιποιημένο χώρο; Είναι ένα καλό κίνητρο για να ξυπνήσεις χαρούμενη!

4. Επένδυσε σε ένα βαρύ πάπλωμα για καλύτερο ύπνο!

κρεβάτι στο υπνοδωμάτιο

Σύμφωνα με έρευνες, τα βαριά παπλώματα τον χειμώνα βοηθούν στον ύπνο. Το διεθνές ίδρυμα ύπνου αναφέρει πως αυτή η μικρή αίσθηση βάρους από τα σκεπάσματα δίνει την αίσθηση της προστασίας και μιμείται την αίσθηση της αγκαλιάς. Έχει βρεθεί λοιπόν ότι όταν σκεπαζόμαστε με βαριά σκεπάσματα η σεροτονίνη ανεβαίνει και ο ύπνος μας γίνεται πιο ήρεμος και ευχάριστος!

5. Άλλαξε τη θέση του κρεβατιού στο δωμάτιο!

minimal κρεβατοκάμαρα

Ένα ακόμη χρήσιμο tip που θα βελτιώσει τον ύπνο σου είναι η εναλλαγή θέσης του κρεβατιού. Έτσι όχι μόνο αλλάζεις το φενγκ σούι αλλά ανανεώνεσαι και η ίδια και έτσι πολύ πιθανό να κοιμηθείς πολύ πιο ευχάριστα. Ωστόσο φρόντισε να μη πας στο άλλο άκρο και να αλλάζεις συνεχώς τη θέση των επίπλων στη κρεβατοκάμαρα καθώς αυτό θα σου δημιουργήσει σύγχηση και το αίσθημα αστάθειας!

Μερικά επιπλέον tips για να βελτιώσεις τον βραδινό σου ύπνο είναι τα εξής:

  • Ανανέωσε τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες σου!
  • Δοκίμασε να κάνεις διαλογισμό πριν τον ύπνο!
  • Κοιμήσου βάζοντας χαλαρούς ήχους βροχής ή θάλασσας!
  • Κάνε αρωματοθεραπεία με αιθέρια έλαια!
  • Προτίμησε αυτόνομη συσκευή για ξυπνητήρι στο κομοδίνο αντί για το κινητό σου!
  • Πρόσθεσε φυτά στη διακόσμηση του υπνοδωματίου!

Πηγή: Εdiva.gr

Περισσότερα από την κατηγορία

COPYRIGHT © 2016 ILIALIVE.GR

wkndrelogo

xa consulting