Ο ιερέας έχει δημιουργήσει το δικό του κοινό που τον ακολουθεί μέσα από το Facebook φανατικά. Το καλύτερο όμως είναι μια φωτογραφία που ανέβηκε πρόσφατα στον τοίχο του στην οποία βρίσκεται σε νυχτερινό κέντρο «σχεδόν» αγκαλιά με αιθέρια ύπαρξη.
Όπως είναι φυσικό τα σχόλια που έχουν γράψει φίλοι και γνωστοί δεν περιγράφονται, αλλά είναι ιδιαίτερα «ανεβαστικά» για τον ίδιο και από τα “like” που έχει πατήσει δείχνει να τα απολαμβάνει. Μόνο μέσα σε λίγες ώρες πατήθηκαν περίπου εκατό “like” και γράφτηκαν αρκετά σχόλια, όλα κολακευτικά για τον παπά…
Την φωτογραφία δεν την "ανεβάζουμε" για ευνόητους λόγους...




















