Περίπου εκατό στρέμματα δασικής έκτασης έγιναν στάχτη στη φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα το απόγευμα της Δεύτερα στην περιοχή Αγ. Κυριακής. Πρόκειται για την πυρκαγιά που αρχικώς και μέσα από τη συνεδρίαση του ΣΟΠΠ στην Ανάληψη, είχε δοθεί ως πυρκαγιά στο Ανδρώνι.
Οι δυνάμεις της Π.Υ. Αρχ. Ολυμπίας έδωσαν μάχη σε δύσβατη περιοχή για να καταφέρουν να ανακόψουν τη φωτιά.
Να σημειώσουμε πως το βράδυ ξέσπασε νέα πυρκαγιά σε κοντινή απόσταση, μικρότερης έκτασης...
Φωτογραφία αρχείου





















