Auto Moto

To αγωνιστικών προδιαγραφών Opel Mokka GSE Rally

To αγωνιστικών προδιαγραφών Opel Mokka GSE Rally Φωτογραφία: Protothema.gr
Το Opel Mokka GSE Rally είναι το πρώτο όχημα που αναπτύχθηκε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA.

Το ADAC Opel Electric Rally Cup «powered by GSE» ξεκίνησε δυναμικά την πέμπτη του σεζόν. Μέχρι σήμερα, η διοργάνωση αποτελεί το μοναδικό κύπελλο αγώνων αμιγώς ηλεκτρικών ράλι ενιαίου τύπου στον κόσμο.

Με το νέο Mokka GSE Rally, η Opel δίνει μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι του μέλλοντος. Με ισχύ 280 ίππων, το ισχυρό πρωτότυπο επιβεβαιώνει ξανά τον πρωτοποριακό ρόλο της Opel στον κόσμο των ηλεκτρικών αγώνων ράλι.

To αγωνιστικών προδιαγραφών Opel Mokka GSE Rally
 
Το Mokka παραγωγής είναι ήδη εντυπωσιακό με την τολμηρή σχεδίασή του, τα νέα χρώματα, το εντυπωσιακό cockpit και τις κορυφαίες τεχνολογίες. Το νέο Mokka GSE Rally διατηρεί πολλά από αυτά τα στοιχεία και, ταυτόχρονα, αποτελεί το μεγάλο βήμα για το αμιγώς ηλεκτρικό ράλι, όντας ισχυρότερο και ταχύτερο.
 
Οπτικά, το Mokka GSE Rally ξεχωρίζει από το αγωνιστικού τύπου φιλμ και το χαρακτηριστικό σύνθημα «OMG! GSE», τις κίτρινες δαγκάνες φρένων μπροστά και κίτρινες ζάντες πίσω, καθώς και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες ράλι.

To αγωνιστικών προδιαγραφών Opel Mokka GSE Rally

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου με σήμα τον Κεραυνό εντυπωσιάζουν ακόμη περισσότερο: η μέγιστη ηλεκτρική ισχύς των 280 ίππων και η ροπή των 345 Nm, σε συνδυασμό με την προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία, εξασφαλίζουν επιδόσεις επιπέδου κατηγορίας Rally4.

Το πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, οι ενισχυμένοι άξονες μετάδοσης και οι πλήμνες τροχών προσφέρουν ισχυρή ώθηση. Το σασί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος.

Η ρυθμισμένη από την Bilstein ανάρτηση περιλαμβάνει ενισχυμένα γόνατα MacPherson μπροστά, ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας με τροποποιημένα ελατήρια και αμορτισέρ. Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS, ESP, σύστημα διατήρησης λωρίδας ή έλεγχος πρόσφυσης.

To αγωνιστικών προδιαγραφών Opel Mokka GSE Rally

Η ρύθμιση του λογισμικού για τον κινητήρα και τη διαχείριση της μπαταρίας βασίστηκε στην εμπειρία από το Corsa Rally Electric, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και ανταπόκριση σε αγωνιστικές συνθήκες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh.

Τα εξαιρετικά υψηλά πρότυπα ασφάλειας διατηρούνται. Όπως και το Corsa Rally Electric, έτσι και το Mokka GSE Rally διαθέτει κλωβό ασφαλείας πιστοποιημένο από τη FIA, καθίσματα ράλι με ζώνες έξι σημείων, ειδική θωράκιση της μπαταρίας και πρόσθετη προστασία από κάτω. Το σύστημα 400V παρακολουθείται συνεχώς από το Master Alarm Indicator.

Σε περίπτωση απώλειας μόνωσης, το σύστημα οπτικής και ηχητικής προειδοποίησης ενημερώνει άμεσα. Σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης (π.χ. σε μια σύγκρουση), το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται πλήρως σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το Mokka GSE Rally διαθέτει ειδικό σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υγρό.

Το Opel Mokka GSE Rally είναι το πρώτο αυτοκίνητο ράλι στον κόσμο που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA, επιτρέποντας τη χρήση του σε αγώνες παγκοσμίως από τη σεζόν του 2026.
 
Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup