Ένα ανθρώπινο ποτάμι, ένα ατέλειωτο ανθρώπινο ποτάμι, ξεχύθηκε σήμερα στους δρόμους του Πύργου, για να διαδηλώσει για το έγκλημα των Τεμπών. Μια μέρα μετά την ανακοίνωση του πορίσματος από τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών, η οργή ξεχειλίζει ακόμα παραπάνω γιατί αναφέρθηκαν πολλά από όσα εδώ και δύο χρόνια υποστηρίζουν οι συγγενείς των νεκρών και μια μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης.
Η κεντρική πλατεία του Πύργου γέμισε από νωρίς με πολίτες κάθε ηλικίας για τη μεγάλη συγκέντρωση και μετά τις ομιλίες ακολούθησε μια ακόμα μεγαλύτερη πορεία προς το Σιδηροδρομικό Σταθμό της πόλης για το δεύτερο σκέλος της διαμαρτυρίας.
Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγω για παραπάνω από 15.000 πολίτες στους δρόμους, καθώς στην κάθοδο για το σιδηροδρομικό σταθμό, κάποιοι δεν έφτασαν ποτέ ως εκεί. Ο κόσμος κατέβαινε από την οδό Μανωλοπούλου και “έσπαγε” στην οδό Πατρών, στην οδό Εθνικής Αντίστασης και την οδό Θεμιστοκλέους.
Ένα ανθρώπινο ποτάμι γεμάτο οργή και αγανάκτηση, ενώ δεν ήταν εκείνοι που λόγω της συγκίνησης ξέσπασαν σε κλάμματα.
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή αυτή που αναφέρθηκαν τα ονόματα των νεκρών και στη συνέχεια δεκάδες λευκά μπαλόνια, ελευθερώθηκαν προς τον ουρανό…
https://www.ilialive.gr/epikaira/389351/pyrgos-anev-proigoumenou-i-sygkentrosi-gia-ta-tempi-ektimiseis-gia-pano-apo-15-000-polites-photos-video#sigProId86bb5b41a9

























