Μήνυμα Δημάρχου Ανδραβίδας - Κυλλήνης για τον εορτασμό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Με σεβασμό τιμούμε και εορτάζουμε την Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου, τη μεγαλύτερη Θεομητορική εορτή και μία από τις σημαντικότερες για την Ορθοδοξία.
Διαχρονικά η πίστη στο ιερό πρόσωπο της Παναγίας συμβολίζει και νοηματοδοτεί το μεγαλείο της υπομονής, της ταπεινότητας και της αγάπης, γεμίζοντας την ψυχή μας με φως και αισιοδοξία. Με πυξίδα αυτά τα συναισθήματα, ενωμένοι και ομόψυχοι ας προσπαθήσουμε για το κοινό καλό.
Εύχομαι ολόψυχα στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες αλλά και σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη για ένα καλύτερο αύριο.
Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης
Ιωάννης Λέντζας
Μήνυμα Δημάρχου Ήλιδας κ. Χρήστου Χριστοδουλόπουλου για τον εορτασμό της Κοίμησης της Θεοτόκου:
«Η Κοίμηση της Θεοτόκου, μία από τις μεγαλύτερες και πιο φωτεινές εορτές της Ορθοδοξίας, τιμάται με ξεχωριστή λαμπρότητα σε κάθε γωνιά της περιοχής μας.
Η Παναγία, σύμβολο υπομονής, ταπεινότητας και άπειρης μητρικής αγάπης, αποτελεί την Πρώτη που μνημονεύουμε στις προσευχές μας, γιατί η Αγιότητά Της βρίσκεται κοντά στα ανθρώπινα και στα καθημερινά.
Είναι η μεγάλη Μάνα που ακούει κάθε παιδί και απλώνει απλόχερα στοργή και ελπίδα.
Φέτος, ο εορτασμός της σκιάζεται από τις καταστροφικές πυρκαγιές που πλήττουν τη χώρα μας και δοκιμάζουν ιδιαίτερα τη Δυτική Ελλάδα και τη γειτονική μας Αχαΐα.
Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνας στρέφει τη σκέψη και την προσευχή του στη Χάρη Της, ζητώντας παρηγοριά και δύναμη.
Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όσες και όσους εορτάζουν, και η Παναγία να σκεπάζει πάντα με την προστασία Της τον τόπο μας και όλους μας».
Μήνυμα Δημάρχου Αρχαίας Ολυμπίας για τον δεκαπενταύγουστο
Με σεβασμό και συγκίνηση, στεκόμαστε μπροστά στη μεγάλη γιορτή της Παναγίας.
Της Μητέρας που μάθαμε από παιδιά να εμπιστευόμαστε στις δυσκολίες, να ευχαριστούμε στις χαρές και να καταφεύγουμε με σιωπηλή πίστη όταν όλα βαραίνουν.
Η Παναγία δεν ζητά τίποτα και προσφέρει τα πάντα.
Είναι η παρηγοριά σε ώρες αγωνίας, η σκέπη για όποιον νιώθει μόνος,
η αθόρυβη δύναμη για να συνεχίσουμε όταν όλα γύρω μας δοκιμάζονται.
Αντλούμε και φέτος αστείρευτη δύναμη από τη Χάρη Της.
Για να συνεχίσουμε με πίστη, με ανθρωπιά, με αξιοπρέπεια.
Για να στεκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους που αγωνίζονται σιωπηλά
με ελπίδα, με επιμονή, με σεβασμό στον εαυτό τους και στον άλλον.
Ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας είναι και θα παραμείνει στο πλευρό κάθε πολίτη. Γιατί στο επίκεντρο της πολιτικής μας βρίσκεται ο άνθρωπος.
Η φροντίδα, η στήριξη, η αλληλεγγύη δεν είναι λόγια. Είναι πράξεις. Είναι ευθύνη. Είναι καθημερινή απόφαση.
Εύχομαι η Χάρη της Παναγίας να φέρει υγεία, γαλήνη και δύναμη σε κάθε σπίτι.
Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους.
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες.
Αριστείδης Παναγιωτόπουλος
Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας
Ευχές Δημάρχου Πηνειού για τον εορτασμό της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου
Η μορφή της Παναγίας αποτελεί για τον λαό μας ένα σταθερό σημείο αναφοράς, πηγή παρηγοριάς και ψυχικής ανάτασης. Με την αγάπη, την ταπεινοφροσύνη, την προστατευτικότητα και τη μητρική της στοργή, εμπνέει διαχρονικά και ενδυναμώνει γενιές Ελλήνων, φωτίζοντας την καθημερινότητά μας με το φως της ελπίδας και της πίστης.
Σε περιόδους αβεβαιότητας και δυσκολιών, ας κρατήσουμε ζωντανές αυτές τις πανανθρώπινες αξίες και ας τις αφήσουμε να μας καθοδηγήσουν σε ένα ελπιδοφόρο μέλλον – για τον συνάνθρωπο, την κοινωνία και την πατρίδα μας. Με συλλογικό πνεύμα, αλληλεγγύη και ενότητα, ας διαμορφώσουμε έναν κόσμο πιο φωτεινό και δίκαιο για όλους.
Με την ευκαιρία της μεγάλης εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους δημότες και επισκέπτες του Δήμου Πηνειού υγεία, ψυχική γαλήνη και προκοπή. Είθε η Χάρη Της να μας φωτίζει και να μας συνοδεύει σε κάθε βήμα της ζωής μας.
Ευχές Διονυσίας Αυγερινοπούλου για τον Δεκαπενταύγουστο
Ανήμερα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, γιορτάζουμε την Παναγία μας, τη Μητέρα όλων μας και Προστάτιδα του Έθνους μας.
Εύχομαι σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και ευλογία στις οικογένειές σας.
Ας αντλήσουμε από το παράδειγμα της Παναγίας αγάπη, πίστη και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας.
Τις ημέρες αυτές, η σκέψη μας βρίσκεται κοντά σε όσους δοκιμάζονται από τις πυρκαγιές. Ευχαριστούμε θερμά τα σώματα ασφαλείας και τους εθελοντές που βρίσκονται πάντα στο μέτωπο της πυρκαγιάς. Στεκόμαστε δίπλα τους με ευγνωμοσύνη, προσέχουμε και συνεργαζόμαστε όλοι για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του φύσης.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Χρόνια πολλά στην πατρίδα μας!
Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου
Βουλευτής Ν. Ηλείας, Νέα Δημοκρατία





























