Σε φάση έντονης ανησυχίας βρίσκονται οι εργαζόμενοι ΙΔΟΧ σε Παιδικούς Σταθμούς και ΚΔΑΠ, μετά τις πληροφορίες για αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο, με προγραμματισμένες συγκεντρώσεις ενημέρωσης τη Μεγάλη Δευτέρα σε Πύργο, Αρχαία Ολυμπία και Ζαχάρω.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμων Πύργου, Αρχ. Ολυμπίας, Ζαχάρως
Μετά τίς πληροφορίες και τις διαρροές που έχουν προκύψει σχετικά με το υπό διαμόρφωση σχέδιο νόμου της κυβέρνησης, το οποίο φέρεται να περιλαμβάνει:
Μείωση της διάρκειας των συμβάσεων,
Δημιουργία μητρώου ΙΔΟΧ, μέσω του οποίου θα γίνεται η επιλογή των εργαζομένων,
Σύνδεση του αριθμού των εργαζομένων με τα voucher των παιδικών σταθμών
Θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση με σκοπό τη συζήτηση και την ενημέρωση
Ο χώρος της συγκέντρωσης για τούς συναδέλφους του Δήμου Πύργου θα είναι στον Α΄ Παιδικό Σταθμό Λιούρδειο την Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου και ώρα 10.00 π.μ. και στο ΚΔΑΠ στις 10.30πμ
Για τούς συναδέλφους του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας θα είναι στον Παιδικό Σταθμό στην Αρχαία Ολυμπία την Μεγάλη Δευτέρα στις 11.30πμ και στις 12.15μμ στο ΚΔΑΠ
Για τούς συναδέλφους του Δήμου Ζαχάρως θα είναι στον Παιδικό σταθμό στην Ζαχάρω την Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου και ώρα 13.15μμ και στο ΚΔΑΠ στις 14.00μμ
Η παρουσία όλων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΖΟΥ ΕΛΕΝΗ
(Δελτίο Τύπου)





























