Σημαντική ενίσχυση των υπηρεσιών υγείας στη Νότια Ηλεία σηματοδοτεί η εγκατάσταση ενός νέου, σύγχρονου υπερηχογράφου στη Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων, όπως ανακοίνωσε η Αναπληρώτρια Διοικήτρια του ΓΝ Ηλείας-ΝΜ Κρεστένων, Αριστέα Παπαδοπούλου.
Ο νέος ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά τις διαγνωστικές δυνατότητες της μονάδας, προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες.
Η προμήθεια υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στο πλαίσιο της πράξης για την «Προμήθεια Βιοιατρικού Εξοπλισμού Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας». Η διοίκηση της μονάδας εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την καθοριστική συμβολή και τη χρηματοδότηση, καθώς και προς τη διοίκηση του ΓΝ Ηλείας για τη διαρκή στήριξη και τη συνεργασία στην υλοποίηση του έργου
Με την εγκατάσταση του εξοπλισμού, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εκπαίδευση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως η νέα τεχνολογία. Όπως επισημαίνει η κ. Παπαδοπούλου: «Η επένδυση στη γνώση διασφαλίζει ότι η τεχνολογία αιχμής μεταφράζεται σε κορυφαία φροντίδα για τον ασθενή».
Η λειτουργία του νέου υπερηχογράφου, θα συμβάλλει καταλυτικά ώστε οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής να αποκτήσουν πρόσβαση σε αξιόπιστες διαγνωστικές εξετάσεις στον τόπο τους, περιορίζοντας την ανάγκη μετακινήσεων σε μεγαλύτερα αστικά κέντρα. «Δεσμευόμαστε για τη διαρκή αναβάθμιση του Ιατροτεχνολογικού μας Εξοπλισμού και παραμένουμε προσηλωμένοι στην αποστολή μας για μια δημόσια υγεία αντάξια των προσδοκιών των συμπολιτών μας» καταλήγει η διοικήτρια της ΝΜ Κρεστένων.
































