Η αμερικανική πλευρά μεταβαίνει στο Ισλαμαμπάντ για να ακούσει την ιρανική πρόταση με το Λευκό Οίκο να υποστηρίζει ότι θα υπάρξει συνάντηση, την ώρα που η Τεχεράνη ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχουν προγραμματισμένες συνομιλίες με την Ουάσινγκτον.
«Σκοπός αυτής της επίσκεψης είναι η διεξαγωγή διμερών διαβουλεύσεων και η συζήτηση των τρεχουσών εξελίξεων στην περιοχή, καθώς και της τελευταίας κατάστασης στον πόλεμο που έχει επιβληθεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το ισραηλινό καθεστώς κατά του Ιράν», μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
Οι εξελίξεις αυτές λαμβάνουν χώρα ενώ ΗΠΑ και Ιράν συνεχίζουν τον ναυτικό αποκλεισμό των Στενών του Ορμούζ.
Στο μεταξύ η εκεχειρία Λιβάνου - Ισραήλ εξακολουθεί να δοκιμάζεται με αλληλοκατηγορίες για την παραβίασή της.
Πηγή: cnn.gr





























