Μια βραδιά που οι ερυθρόλευκοι φίλαθλοι περίμεναν από καιρό ήταν η αποψινή στην ηλειακή πρωτεύουσα.
Ο ΠΑΣ Πύργος, με τον δήμο Πύργου, πραγματοποίησαν φιέστα ανόδου για την ανδρική ομάδα στην Super League 2 και τη γυναικεία για την Α΄ Εθνική.
Από την πλευρά του δήμου χαιρέτισε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Νίκος Θεοδώρου, ενώ μέσω video - κλήσεις στους φιλάθλους απευθύνθηκε ο χρηματοδότης της ομάδας Αριστοτέλης Οικονόμου.
Η αντιπρόεδρος της ΕΠΟ Βίκυ Δημητρακοπούλου παρέδωσε το Κύπελλο του πρωταθλητή στην ανδρική ομάδα και οι ξέφρενοι πανηγυρισμοί ξεκίνησαν στην κεντρική πλατεία του Πύργου και συνεχίστηκαν για αρκετή ώρα…
https://www.ilialive.gr/olympiasports/podosfairo/430930/ston-evdomo-ourano-o-pyrgos-erythrolefki-fiesta-anodou-gia-tin-andriki-kai-gynaikeia-omada-photos#sigProId57cf963574






























