Ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Ηλείας κ. Διονύσιος Πάλυβος, ο Αντιπρόεδρος κ. Ανδρέας Βγεννόπουλος, η Γραμματέας κα Κατερίνα Γριβάκη, καθώς και μέλη της οργάνωσης, πραγματοποίησαν επισκέψεις σε υγειονομικές μονάδες του Νομού Ηλείας, εκφράζοντας τη στήριξη και τις ευχές τους προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό