Μια υπερμεγέθης μαύρη τρύπα σε μακρινό γαλαξία η οποία καταβρόχθισε ένα άστρο πριν από 8 χρόνια, συνεχίζει να απελευθερώνει ενέργεια σε τόσο μεγάλη κλίμακα, που για να δώσουν μια εικόνα του μεγέθους της, οι επιστήμονες την συνέκριναν με εκείνη του Death Star